Maak je campagne, evenement of winkel meer dan zinvol effectief. Zinvol en effectief klinkt voor de hand liggend, maar veel bureaus vergeten een meerwaarde of juist de waarde vermindering van een bepaald marketing instrument. Bijvoorbeeld: “Waarom een flyer/ poster campagne, als je doelgroep online zit”? Of “waarom het inzetten van Twitter, als je doelgroep op Facebook zit?”

Vaak wordt er niet nagedacht over wat er echt nodig is, maar wordt er meteen een totaal pakket geboden. Gemiste kansen, Brand Survivors kijkt naar de mogelijkheden, haalt naar voren wat nodig is en streept weg wat niet van toepassing is. Zo haal je alleen het beste naar voren.

Wat ook goed is om te weten, veel bedrijven leggen de focus op offline of online. Maar vergeten dat het ook multimediaal of crossmediaal kan. Dat wil zeggen waar maak jij de koppeling tussen online en offline (bijv. Omnichannel)? Wat is er mooier dan bestellen in een online omgeving en het product ruilen/ retourneren in een fysieke winkel?

Daarom ga ik graag met jullie in gesprek en bespreek ik de mogelijkheden.

Maak meteen een afspraak, want niks is zo belangrijk als het overleven in de gigantische media jungle, waar je wel wat hulp kunt gebruiken om te onderscheiden. En dat allemaal zonder de onnodige teksten “De koffie staat klaar” want naast koffie is er ook thee en fris. Maak HIER je afspraak!