Het verschil tussen ROAS en POAS

(Of: waarom goede performance cijfers soms toch slechte business betekenen) Adverteren willen we of doen we allemaal. We willen verkopen, verkopen en nog eens verkopen. Het wil niet altijd zeggen dat je dikke winsten draait als je ads goed gaan. Er zit meer achter dan...

De voordelen van adverteren met kleinere budgetten

of: waarom slimmer altijd wint van groter 1. Focus = kracht Met een klein budget móét je keuzes maken. En dat is maar goed ook.Je bent gedwongen om: Eén doelgroep te kiezen Eén boodschap te testen Eén kanaal te domineren Dat voorkomt versnippering. Grote merken...

Waarom strategie geen optie is, maar een must

Strategie. Marketing strategie, content strategie, social strategie, merk strategie, etc. etc. Voor sommigen is het een mooi document in een mapje. Voor ons? Het is het verschil tussen bestaan en verdwijnen.En in een wereld waar marketing elk uur verandert, waar...

Wat is het verschil tussen branding en marketing

Het verschil tussen branding en marketing Wat is het verschil tussen branding en marketing? In de wereld van communicatie en ondernemerschap worden de termen branding en marketing vaak in één adem genoemd. Toch zijn het twee totaal verschillende disciplines met elk...

Wat is het verschil tussen branding en grafisch vormgeving

Het verschil tussen branding en grafisch vormgeving We hebben allemaal vragen, vooral als we het niet zeker weten, want wat is grafisch vormgeven? En wat is branding? Is dat hetzelfde? Of verschillend? Het verschil tussen branding en grafisch vormgeven ligt in hun...

Wat doet BrandSurvivors.nl?

In een wereld waarin online en offline communicatie steeds meer verweven raken, is het essentieel voor bedrijven om een consistente en krachtige merkidentiteit te hebben. BrandSurvivors, gevestigd in Rotterdam, is een full-service marketing- en brandingbureau dat...